Thursday, December 24, 2009

~.:INFO: 10 jEniS ToiLet yang UniK:.~

1.Chromoesome Toilet

Diciptakan oleh Jemal Wright Bath Designs dengan mencelupkan chrome sehingga menghasilkan warna oren tembus cahaya yang menarik. Toilet ini diperbuat daripada bahan porselin bersalut chrome. Sila lihat tombol flush tu, nampak mewah kan?

2.Vaso a Terro Toilet

Warna yang terang tidak hanya memliputi dan menyaduri tempat duduk toilet dan penutupnya.Hasil ilham Master Ceramiche dari Italia, merekabentuk toilet ini dan membuatnya dari keramik.



3. Imperial Toilet

Dijamin akan menambah kebanggaan pemiliknya. Imperial toilet diambil daripada design toilet untuk raja dan ratu China. Design emas daunnya diukir secara hand-painted.



4.Jungle Dundee Toilet and Bidet

Kreasi Ceramica Cielo ini boleh jadi penambah suasana hutan di kamar mandi.



5. Julien Bench Toilet

Didesigned oleh Troy Adams untuk Julien, Inc. Bench Toilet menjadi cara yang mengagumkan untuk menyembunyikan toilet dan dapat digunakan sebagai tempat duduk. Penghargaan dari DPHA (Decorative Plumbing and Hardware Association) dalam kategori Innovative New Plumbing Product of the Year Award pada tahun 2007.



6.Duravic Stark X Toilet and Bidet


Stark X toilet didesigned oleh Duravic. Designnya mirip dengan meja kecil sehingga ketika penutupnya ditutup, toilet akan tersembunyi dengan sempurna.




7. Althea Ceramica Hera Toilet

Design luarnya nampak biasa saja dengan bentuk tirus di bagian bawahnya. Tutup chrome-nya dapatdiganti dengan cover putih atau berwarna.




8.Art Ceram Fontana Toilet and Bidet

Toilet unik dengan citarasa berbeza. Fontana toilet sangat sesuai bagi mereka yang sukakan gaya elegan. Warna dual-tone menambahkan gayakan toilet ini.




9.John + Mary (Toilet and Bidet)

Designer Italia, Rapsel, menamakan ciptaannya dengan nama John and Mary. Kombinasi keduanya akan menghasilkan kamar mandi yang menakjubkan.




10.The Isis (Swarovski) Toilet

Jika Chromeosome toilet saja sudah membuat kita berasa kagum, bagaimana dengan yang satu ini? Jamal
Wright, pencipta Isis, menutupi toilet ini dengan kristal Swarovski.