Sunday, July 12, 2009

~.:sELamaT HaRi LahiR WaNi:.~

9hb JuLai 2009~fRidaY

saLam~~

meLaka
hari ni abah bawak sedare mara aku dari kedah gi jenjalan kat melaka..waaa..bestnya!!tapi aku tak dapat ikut sebab van tak muat nak menampung muatan penumpang yg lebih..huwaaa!sob~sob~

jaLan2 cari makan
hari ni ktorang yg tinggal kat umh malas nk masak malam..sbb ade sumting yg spesel nk wat pd mlm tu..waa~~semuanya udah diatur dan dirancang teliti..kejutan utk wani!!!yoshh.

selesai aje solat maghrib, aku dgn yun terhendap2 jalan kt dapur utk menyelinap masuk ke kereta tnpe pngetahuan wani..wargghh..sungguh adventure!! start aje enjin kete..melilau2 cari makanan ape yg nk beli..akhirnya selepas bertikam lidah, bertegang urat kami berdua sepakat nk beli pizza je kt Giant..chehh, punyelah ssh payah kuar umh mcm pesalah, alih2 Giant jugak jadik pilihan..(sebenarnya nk save budget je..wawa:p)

ayong awal2 lagi dah siap beli kek yg kemain besar utk wani..spesel punye kek tuk wani..tadaa..

haaa..ni la keknye..ayong beli kek moto utk wani sempena meraikan wani pass test jpj moto dan menyambut hari lahirnya yg ke-23tahun..

selamat hari Lahir wani..kuLLu 'amm wa anti bikher..may ALLAH bless u..barakallahu fik!!
kek moto bersama 2 pinggan pizza~~waaa
dan juge kepah hijau yg dibeli di melacca..sedappp woo~~plus 30biji durian yg diborong kt melacca juge..murah2 tp xsempat nk tangkap sbb semua pulun makan dgn lahapnye!wakaka

1 comment:

my heart~.. said...

waa...bestnyee...jeles2....iskk