Thursday, November 25, 2010

~//Warkah buat adik-adikku...//~

Salam buat adik-adikku yana, dayah and tikah yang jauhh nunn disana~~

Tikah,
Selamat berjuang di medan SPM..
Maan Najah fil imtihan..
Semoga Allah memberkati usahamu..

Dayah,
Semoga tabah dan bersabar menempuh cabaran praktikal di hutan sabah itu ya bah~
Miss u..muahhh!!! (^_^)v

Yana,
Selamat bertempur di medan finaL exam~
Jangan stress2 tau..
jaga kesihatan, makan obat demam tuuu~
bitaufiq wannajah fil imtihan~

***************************************
*monolog*
Lately, aku rasa rindu sangat2 kat korang bertiga..
Lately, jiwa aku rasa sensitif sangat, cepat terasa..

Aku rasa....
sebak sangat..
asyik teringat sangat2 kat korang bertiga..
terasa lama sangat tak jumpaa
tambah2 dayah..
aku nak pi ziarah dayah kat sarawak..
tapi xcukup duit lagi..
bila terlalu sangat rindu sangat kat korang..
sampai x sedar, ada sungai mengalir deras kat tubir mata ni.
sakit sangat dada ni asyik pendam perasaan ni..
kerongkong ni pedih sangat macam ada batu yang tersekat..
nak luah, tapi tak lepas keluar..
hanya mampu doa dari jauh..
mudah2an Allah sentiasa melindungi korang bertiga..
Aminn..

Lately, aku sangat-sangat stress..
Allah sedang menguji iman dan kesabaran aku saat ni..
ujian yang datang bertimpa-timpa..
Aku mohon maghfirah atas segala kifarah..

Dayah, yana and tikah...
Aku nak minta maaf ya kalo aku ada buat salah silap kat korang..
Maaf kalo ada kata-kata yang menghiris kalbu,
Maaf kalo ada khilaf perilaku,
Maaf kalo ada terambil/terguna barang tanpa beritahu,
Maaf kalo ada terhutang budi dan duit masa dulu-dulu,
Maaf dan ampun dari hujung rambut sampai hujung kuku..
Mohon kemaafan, ikhlas dari aku..
~kakakmu~

mood: SAD (!_!)

No comments: