Thursday, June 4, 2009

~.:sErOnOknyee cUti!!!:.~

saLam~

thurSday 4hb Jun 2009

syukur alhamdulillah krn Dia berikan aku kenikmatan hidup, kesihatan dan rezeki.

terime kasih kawan2 yg sudi mngikuti perkembangan citer aku spnjang tempoh prakticaL ni..2minggu lebih jugak x berupdate crite sampai penuh kotak inbox di henfon dan msg dr kwn2 yg teruja dan setia mngikuti perkabaran aku..waaa~terharunyerr..thnx a lot!!huhu^_^

alhamdulillah, tempoh practical selame sebulan dah berakhir pada 21hb Mei 2009. maaf sgt2 sbb x post citer pada minggu terakhir practical. saje tanak post sbb nak masukan dalam report yg akan dihantar sblm 20hb Jun ni..tapi disebabkan cuti yang pjg ni, aku jadik malas nak wat report awal2..adehhh, kak salwa rakan sepraktikal aku tu dah jenuh push aku suh siapkan..mekaceh ye kak sal..hehe.insyaAllah kalo xde araL aku akan cube paksekan diri utk siapkan repot sblum balik kg.

31 mEi 2009
tarikh ni jatuh pada hr ahad bersamaan hari lahir adek aku yg ke3. dia takde kt kat sini bersame2 kami semua. pade tarikh tu gak kakak aku berangkat untuk menunaikan ibadah umrah selame 2minggu. semoga Allah permudahkan segala urusannya..

1 junE 2009
mak Long sekeluarga datang ke rumah. atuk aku pun ade skali. kali ni atok aku nak dok lame sikit dgn kami..yeahh leh buLi atok!!wakakaka

2 junE 2009
gotong royong bersihkan umah sbb mak aku bersin pg tu. sian mak..

3 junE 2009
aku jadik xsihat sbb terlebih rajin bergotong dan beroyong, jadik aku lak bersin2 dan rase cam nk terdemam lak..uhuk:c

4 juNe 2009
harini aku rilex2 goyang kepale bace novel hadiah dr sahabat aku..haha..

No comments: