Thursday, May 14, 2009

~.:EdiTiNG:.~

13 mEi 2009~WEdnEsday


saLam~


awaL

pagi ni, kakak aku tak sihat. Tapi dia berdegiL jugak nak hantar aku dan adik-adik. Sampai ati dia tak percaya dengan kemampuan aku bawak keta..uhuk:c aku bersungguh2 menyakinkan dia bhwa aku masih gagah memandu. Dia asyik dok risaukan masalah kesihatan aku, kesihatan dia tanak pikir pulak.. aduii itulah kakak sulung..sentiasa memikirkan kemaslahatan org lain berbanding diri sendiri. Sesi Debat pagi tu, dijuarai oLeh aku..hehe..


aktiviti

seperti biasa setiap pagi akan diadakan sessi pembentangan report activiti yang lalu kepada En Muhammad. Proposal My Sweet Dadih terpaksa digubal setelah di semak oleh trainer kami. Tugasan pada hari ini, aku dan nisa di kehendaki membuat appointment dengan peniaga kedai di bawah opis kami ni. Alhamdulillah, kalo xde aral esok pagi En Fadil akan dtg negotiate dgn tokei kedai tu untuk mengedarkan dadihnya di kedai bawah. Ptg pulak aku diarahkan untuk menghubungi pihak DBKL dan bertanyakan mengenai progress lesen penjaja. Tapi, disebabkan masalah internet, pegawai tersebut meminta aku menghubunginya esok. Hari ni dalam sejarah aku x tertido dlm opis seperti selalu.hehe..kak ida mcm tau2 je time aku nak terlelap, cepat-cepat dia kasi aku kje wat database yang bertimbun2 tu..alhamdulillah aku dapat selesaikan sebelum pukuL 6. Beres keje..waaa~

No comments: