Sunday, May 10, 2009

~.:Minggu ke-3 PractikaL:.~

4 Mei 2009~ MoNday

saLam~

Sedar x sedar, dah masuk minggu ke-3 aku praktikaL kat sini. Cepatnya masa berlalu. Tugasan pada hari ni hanya posting kat forum RMC dan Shukur, exchange banner My Sweet Dadih dan blog Aqiqah. Hari ni mood aku agak terganggu, kesihatan aku yang tak menentu, di tambah pulak masalah wireless yang macam biskut cips more, kejap ada kejap xde! Jadi sedikit sebanyak memberi kesan pada aku untuk meneruskan tugasan hari ini. Hari ni, hati aku terasa tak sedap hati sangat. Hati aku meronta-ronta untuk terbang pulang segera di rumah. Aku memujuk hati supaya banyakkan berzikir, jangan fikirkan perkara negative, aku bertaawuz supaya di pelihara dari bisikan syaitan yang bisa meracuni fikiran aku yang berserabut dikala itu. Akhirnya, aku bertekad meminta izin trainer aku untuk pulang pada tengahari itu..alhamdullillah~

No comments: