Monday, April 20, 2009

~.:BismiLLahirrOhmanirrOhim:.~


Alhamdulillah, akhirnyer dpt juge curi2 waktu nk update blog ni..
lama jugak ye aku tinggalkan blog ni..lama jugaklah aku x post cerite2 sensasi..hihi
kalo blog ni tersimpan dlm almari, mesti dah berhabuk dan bersarang kan?hehe..
baru-baru ni, aku berkesempatan mngemas bilik. mase dok syok mngemas rak2 buku, selongkar2 kotak2 lama..tetiba aku terjumpa diary lama aku yg sekian lama tersorok dlm kotak tue..uhukk sedeynyer..diary tu dah di makan anai2 dan terkoyak2..jadi terpaksalah aku bakar semua sekali nota2, kertas2 yg di makan anai2 tue..waaa sedeh betul..itulah akibatnya kalo x jaga barang2 dengan baik..makhluk lain pula yg akn 'memakannya'..
aku nk buat sedikit pembaharuan dan peng'islahan' kt blog ni. biar nmpak fresh dan informative..
'perjalanan hidupku...' erm, knp ye aku pilih kata tu ye..
bLog ni aku buat sebagai medium utk aku coretkan perjalanan hidupku...utk memotivasikan diriku juga pngajaran utk sape2 yg sudi membacanya..huhu. lebih kurang macam diari hidup aku la!kalo dulu aku tulis diary dalam buku..tapi kena makan anai2 pulak..anai2 tu makan juga memori2 yg aku tulis..harap tulis dlm blog ni tak dimakan 'anai-anai' virus..insyaAllah
dgn lafaz bismillah..detik2 hidup dan perjalanan hidupku bermula pada hari ini 20 apriL 2009..
(chewahh..ada perasmian pulak..)
mudah2an aku akan sntiasa istiQamah..insyaAllah v(^_^)v

No comments: