Saturday, April 25, 2009

~.:JuMaat adaLah hari yaNg dituNGGu2!:.~

saLam~

24 apriL 2009, ~hari ke 4 practikaL
hari jumaat yg lalu, task kami ialah mencari info tentang aqiqah untuk dimuatkan didalam blog khas..setakat ini hampir2 siap..masih dalam progress.insyaAllah kami akan sedaya upaya menyiapkan dan mengemaskini sebaik mungkin. selain itu, kami dah membahagikan tugas masing2 untuk menghubungi pihak-pihak berkaitan seperti DBKL, Rapid KL dan etc utk membuat temujanji dan pertanyaan tentang prosedure mencari tapak perniagaan untuk En Fadil. alhamdulillah aku berjaya menghubungi pihak DBKL, dan tindakan selanjutkan akan di lakukan.

Lunch
perut aku dah menyanyi2 lagu "oh Lapaar" sejak pukul 10pg lagi..baru je sejam keje dah terase lapar..hehe bukan ape, pagi tu aku x mngisi perut dengan sebarang bentuk makanan kecuali air kosong jer..uhukk..sedey kan??haa begitulah kerjaa..byk mngejar masa. jadi kenalah pandai mnguruskan masa kan..ok citer pasal lunch pulak..alhamdulillah hari jumaat tu dapat makanan free! wahh..bestnyer..hehe sape xsuka kan kalo dapat makanan free tambah2 sedap pulak tu, boleh tambah2 pulak..kat food court tu ade satu kedai baru bukak, jadi tokey kedai tu bermurah hati nak menjamu pelanggan2 dan pengunjung setia gerai2 di situ..alahhh senang kata nak promosi gerai makan la!haa..apelagi..aku pulun abes mknn kat situ..yang sedapnya "nasik hujan panas" kot namenye..nasiknya bewarne warni..mmg menggoda selera aku..huhu..alhamdulillah jimat sikit duit aku.

balik
hehe..macam biasalah, salunya mata ku tanpa di tahan2 asyik dok mengerling je kat jam ditangan..nak kne tunggu sampai kul 6pm.kebetulan pulak, mak aku tnye bile nak balik..salunya kalo mak tnya camtu tndanya dia tgh rindu2 kat kita lah tu..ye tak? lagi2lah meronta jiwa nak terbang balik umah..hehe..dlm train hari jumaat tu xramai org la pulak. maybe sbb hari jumaat adalah hari yang di tunggu2 org agar cepat 'cabut lari' dari kerje2 yang maha tension kut. aku rase kurangnya org dlm train sbb sume balik awal kut..huhu~aku sampai ke rumah agak lewat sikit sbb aku dgn femili keluar atas urusan keluarga.jadi kami balik lewat sikit. sesampainya dirumah, aku terus melemparkan badan di atas tilamku yg empuk dan lembut itu..ohhh selesanyaaa..akhirnya aku terus 'pengsan' sampai ke pagi..

begitulah citernye aktiviti hari jumaat yg lalu..jom gerak ke topic hari sabtu~

No comments: