Saturday, November 14, 2009

~.:CuTi bErmuLa:.~

blogger-emoticon.blogspot.com

Alhamdulillah~~syukur ke hadrat ilahi kerana memberikan aku kekuatan dan kesabaran dalam menempuh ujian dan dugaan sepanjang tempoh peperiksaan ini.
Macam-macam perkara yang berlaku sepanjang exam week ni

1. Kesihatan mak
> Mak mengalami batuk dan lelah yang serius. Sehingga sampai ke satu tahap, kami terpaksa bawak mak ke hospital untuk guna pam. Selama 2 minggu tempoh exam ni, aku dan ayong bergilir2 jaga mak setiap malam.

2. Kebisingan
> Erm, macam biasalah setiap hari, adik is dgn emi selalu bergaduh, bising2..sampai naik tension jgak jiwa ni. waa~~di sebabkan itu jgk, mereka telah membuat onar dan huru hara di rumah. abes bersepah mcam tongkang pecah!

blogger-emoticon.blogspot.com

3. Rumah sewa
> Dah hampir sebulan aku mencari rumah sewa, dalam minggu exam pun aku masih jugak melilau2 mencari rumah sewa di area berdekatan. Oleh kerana, aku telah diamanahkan oleh mak saba . Jadi aku perlu pikul tanggungjawab ni dengan sebaik mungkin.

4. Demam dan batuk
> Oleh kerana demam dan batuk adalah penyakit yang mudah merebak, jadi jika sorang yang sakit, seluruh keluarga turut mengalaminya. Erm, dah berbagai2 ubat dibeli, dan berbagai2 cara di guna. Yang peliknya, bila mak baik dari batuk, semua pun turut baik..alhamdulillah~~

blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: